Hoe word ik lid?

Als u lid wilt worden van de vereniging kunt u het contactformulier invullen en verzenden. U krijgt vervolgens van ons bericht als de inschrijving definitief is. In principe kunt u op elke leeftijd lid worden van onze vereniging, hier is een regeling voor ontworpen: hoe langer men lid is, hoe hoger het ledenkortingsbedrag. Het maximale ledenkortingsbedrag is momenteel vastgesteld op € 950,00.

Bij overschrijving, van een vorige woonplaats, wordt er een intredebedrag berekend op een door alle verenigingen gebruikte intredetabel.

U dient adreswijzigingen c.q. wijzigingen in uw gezinssamenstelling door te geven aan de administratie van de vereniging, u loopt anders het risico geen uitkering te ontvangen. Uiteraard kunt u uw wijzigingen aangeven door middel van het contactformulier. Beëindiging van het lidmaatschap uitsluitend schriftelijk melden aan de administratie van de vereniging.

De contributie voor onze vereniging bedraagt € 17,50 per jaar per persoon. Kinderen zijn tot 18 jaar gratis lid.

Geef uw eigen uitvaart vorm

Het is mogelijk uw eigen uitvaart samen te stellen. U kunt hiervoor ons wensenboek downloaden en invullen.

Home.De Laatste Eer - Bakkeveen.De Laatste Eer - Siegerswoude-Frieschepalen.Eert De Doden - Wijnjewoude.
Eert de Doden